ZG Droid

Malo o mobitelima, tabletima, Androidu, iOS-u…

Četiri jezgre protiv dvije. Ili četiri uz dvije?

Uz moj Xoom, u kojem kucka Tegra 2 dual-core procesor, u kuću je došao novi član, četverojezgreno čudovište s 4.8 inča ekrana.

Da, nabavio sam Samsung Galaxy S III. Iskreno, koliko sam oduševljen tim telefonom (ako se nešto tako veliko može nazvati telefonom) toliko sam i razočaran. Da se ovo ne bi krivo shvatilo, SGS3 je odličan uređaj, odlično, brzo i stabilno radi s Androidom 4.1.1 (stock ROM, rootani, ali ipak samo stock ROM) ali mu nedostaje onaj WOW!-efekt…

Moj bivši iPhone 4 je pojavom imao taj efekt. Koliko god da sam otkrio da meni ne leži iOS, sam telefon je imao WOW!-efekt. Već su 4S i 5 izgubili taj sjaj. Slično je i s Galaxy S serijom. Nisam prethodno imao Samsunga, pa moj WOW!-efekt nije dolazio od samog korištenja, ali SGS je bio WOW!-telefon, SGS2 već manje, a SGS3, ma koliko nepravedno to bilo – još manje.

Nije da njemu nedostaje snage, mogućnosti, dizajna… Jednostavno, nema cjelokupnog WOW!-efekta. No, postoji jedan dio gdje taj efekt ipak postoji – rad s telefonom je “pjesma”. Sve je glatko, nema trzanja, zastajkivanja, “štucanja”. Da, za to jesu zaslužne četiri jezgre, gigabajt radne memorije i fenomenalna grafika… U usporedbi sa Xoomom – definitivno radi bolje. Što nije ni čudo.

Nova snaga i performanse se najviše osjete, naravno, u igrama. Igra Gears & Guts na primjer, namijenjena Tegra 3 uređajima, na SGS3 radi savršeno glatko, bez ijednog trzaja; na Xoomu je na rubu igrivosti, učitavanje nivoa je dugo, u samom nivou često dolazi do većih zastajkivanja, što se znatno povećava s brojem NPC-a… Naravno da ukoliko je nešto optimizirano za noviji procesor sigurno ne može glatko raditi na starijem, niti pokušavam reći da je Xoom islužen, jer nije. Samo želi pokazati kolika je snaga novog čuda.

Xoom je, s druge strane, svojim velikim ekranom puno bolji izbor za surfanje webom, čitanje emailova, i općenito je ugodniji za nešto što traži koncentraciju i čitanje. Čak je i filmove ugodnije gledati na “velikom” ekranu. Ta veličina Xooma je velika prednost nas SGS3-om, ali ujedno i velika mana. Naime, nije toliko praktičan za nošenje jer ne stane u džep, zahtijeva veću torbicu, ne stane baš u svaku, a opet, premali je da bi se (udobno i sigurno) prenosio u laptop torbi.

Moje je osobno mišljenje da se ova dva uređaja odlično nadopunjuju – Xoom kod kuće, SGS3 u pokretu. I iako je SGS3 znatno jači uređaj, ugodnije je raditi s većim ekranom, makar ispod njega kuckalo slabije “srce”. To ne umanjuje vrijednost SGS3, ali samo na određenom području.

I, ne – ne bih mijenjao svoje višeglavce – i Xoom i SGS3 su mi odlični, i hvala lijepo, ne mijenjam ih tako brzo!

Oglasi

Single Post Navigation

Komentiraj

