ZG Droid

Malo o mobitelima, tabletima, Androidu, iOS-u…

Androidna obitelj

Uređaji s Android OS-om su svugdje oko nas. Pa su tako dosta rašireni i po mojoj obitelji. U svakom dijelu obitelji barem jedan Android. Kako to izgleda?

Ja i supruga imamo ukupno 5 Androida – 4 telefona i jedan tablet. Od toga aktivno koristimo dva telefona i tablet, a ostala dva telefona su stariji modeli koji služe kao backup i testiranje (ovo potonje je samo meni, he-he-he). Tablet povremeno koriste i klinci – kao platno za crtanje, za igranje memoryja i povremeno (vrlo kontrolirano) za gledanje videa s YouTube-a.

Punca i punicu sam vrlo nedavno oandroidio; puncu smo za Božić nabavili Samsung Galaxy S2 a punici LG Optimus L7. Kod njih su to jedini Androidi, i iako oni jesu novi u smartphone svijetu, s obzirom kakav je Android, brzo će sve naučiti. Trenutno nemaju niti najmanju namjeru nabaviti tablet, što mi je razumljivo jer ne spadaju u osobe koje se pretjerano osvrću na tehnologiju,  a i pogled na njihove potrebe i ono što imaju je dovoljan – njih je dvoje u stanu i imaju dva računala(jest da je jedno za rad, ali može sasvim pristojno poslužiti za povremeno surfanje i/ili pokoju igricu). Tablet – čemu?

Moj je otac prilično drugačiji od punca i punice – tehnološki je frik – poput mene, samo s manje filtera – gleda računala, mobitele, tablete, televizore i svakave druge gadgete. Ima dva tableta, jedan stariji i veći, i jedan noviji i manji.  Android koristi i voli koristiti, ali je više okrenut na korisničku stranu – administraciju poznaje ali nema sve u “malom prstu”. Njegova žena odnedavno ima stariji Android telefon, koji još uvijek radi odlično – Google Nexus One. Nije tehnološki manijak, voli jednostavne i korisne stvari, a taj joj smartphone omogućava jednostavnost korištenja emaila (iako joj je početak bio pomalo trzav radi touchscreena na koji nije navikla). Još mi treba neko vrijeme da promijenim iPhone mindset u sestri – a TO neće biti lak zadatak jer obožava svoj iPhone (iako joj telefon ne može ništa više nego moj SGS3, dapače, može puno manje… ali de gustibus non est disputandum).

Majka je od mene dobila mali Android tablet. Koristi ga za čitanje knjiga, povremeno pregledavanje vijesti, vrlo rijetko za email a najviše za gledanje slika unuka (što lokalno na tabletu, što preko neta).

Šogor i šogorica imaju svaki svoj Android telefon, koriste ih prosječno (šogor manje, šogorica više – najviše vole slikati klinca). Tablet nemaju, niti će ga tako brzo nabavljati.

Bakama Andoida naravno niti neću davati, a očuh isto nije tehnološki orjentiran. Time je sva moja bliža obitelj pokrivena s barem jednim Android uređajem u kućanstvu, što nas čini solidnim potrošačima tog operativnog sustava – još da se neka nagrada za to dijeli, vjerujem da bismo barem drugo mjesto osvojili, ako ne i prvo 🙂

Ono što nam nedostaje jest nekakva integriranost i komunikacija, odnosno, napredije korištenje tih uređaja u međusobnoj komunikaciji, ali vjerujem da je s obzirom na različitost tehnološkog znanja rezultat sasvim solidan.

Oglasi

Single Post Navigation

Komentiraj

