ZG Droid

Malo o mobitelima, tabletima, Androidu, iOS-u…

Wearables – ili nosiMe tehnologija

Već se dugo priča o nosivim uređajima. Snaga današnjih mobilnih uređaja to je prilično približila stvarnosti. Tako postoje razne vrste nosivih ekrana s računalima, pametnih satova, uređaja za fitnes… Sve to me ne bi potaklo da pišem o njima jer ne smatram da su za sad vrijedni toga. Ijedan od njih. Čak ni Google Glass (možda i zato jer nisam isto isprobao, pa ne mogu kuditi konja kojeg nisam jahao). Ono što me poteklo na pisanje je Motorolina objava Moto 360.

Moto360Prvi pametni sat za koji smatram da je blizu savršenog koncepta pametnog sata, koji nije sam sebi svrha, koji se estetski odlično slaže sa svime što na sebe odjenete, i čije su funkcije baš po mojoj mjeri. Osim Google Now koji mi osobno ide na jetra. Možda sam radi toga staromodan, možda nazadan – rezultat je isti, Google Now mi je iritantan. Na stranu to, Moto 360 je prvi pametni sat za koji ću bez previše razmišljanja reći “To je to! To hoću!”.

wearable-technologyWearables, ili NosiMe tehnologija je zanimljiva, jer u teoriji pruža velike mogućnosti, poput konstantnog praćenja životnih znakova (bitno za neke poslove i naravno vojsku), potpunu uključenost i posvećenost društvenim mrežama (u bilo kojem obliku – hej, nisam rekao da sve mora biti pozitivno!), stalne dostupnosti komunikacije (zgodno za roditelje, ali nezgodno za učitelje) i slično. Koliko god se mi trudili osporiti te aspekte, nosiva tehnologija jest budućnost. Osobno nemam ništa protiv nosive tehnologije koja ima neku inteligentnu svrhu, no protiv stalne priključenosti na društvene mreže imam. thanks-to-apple-and-google-wearable-technology-is-on-track-to-become-a-50-billion-market Iako sam sam pomalo ovisnik o nekima, jer ih smatram izvanrednim platformom za skupljanje informacija, većina njih apsolutno sigurno nije dobra za djecu. Osobno smatram da će ta tehnologija donijeti dosta problema upravo u tom segmentu.

Dio te budućnosti sasvim sigurno želimo. Dio ne želimo i spremni smo se boriti protiv toga. Jedno je sigurno – u skorijoj budućnosti će nas nosiva tehnologija sasvim sigurno puno više okupirati. Ja se osobno neću buniti na jedan Moto 360, iako bi moja draga supruga po tom pitanju sasvim sigurno imala štošta oprečnoga za izreći.

Oglasi

Single Post Navigation

Odgovori

