ZG Droid

Malo o mobitelima, tabletima, Androidu, iOS-u…

Novi stroj

Promijenio sam mobitel. Više nisam u Samsung timu, prešao sam na LG. Moj novi uređaj je G3. Onaj s 3 GB RAM-a. Zvijer koja ždere sve što se pred njega stavi. A svejedno je prilično štedljiv prema bateriji. E, a to je najčudnije. Ili je možda bolje reći “najčudnije”?

Ovaj mob ima Snapdragon 801 koji ima četiri jezgre na 2.5 GHz (koje bi u teoriji trebali žderati puno struje), ogroman 5,5-inčni ekran s razlučivosti od 1440*2560 piksela (opet potrošač, zar ne?) – opet baterija traje dulje nego sam od njega očekivao. Istina je i da baterija ima 3000 mAh, što je 900 mAh više nego na Galaxy S3, ali uz sve što je na njemu jače, ne bi se reklo da baterija može biti toliko bolja.

LG G3

Slika je preuzeta s PlayWares.com

Vjerujem da je riječ o dobrom battery managementu samog procesora, koji je očito bolji nego što ima Exynos, a uz to sigurno je LG poradio i na softverskom dijelu kako bi se njihova perjanica što bolje držala na testovima. Kako testovi izdržljivosti baterija uglavnom nisu sintetički testovi kao mjerenje snage procesora, brojke koje vidim u korištenju ovog uređaja nisu prepisane, nego dobivene korištenjem – naime, 40-ak sati korištenja je solidno veća brojka nego što sam ikad imao na S3, čak i kad sam na S3 koristio jaču zamjensku bateriju. A ja nisam nježan korisnik – WiFi je stalno uključen, 3G kad nisam u dometu WiFi-ja također, dosta se igram, koristim Facebook (prilično, dosta više nego bi moja supruga voljela), surfam, a koristim i IR predajnik koji mi je nova igračka – palim i gasim TV, receiver i HTPC mobitelom. Moji klinci su uvjereni da je u pitanju neka čarolija, a ja se guštam (da, tata ih nije još naučio čudima tehnike… ima vremena 🙂 ).

Telefon ima pokoju manu – naravno da je sve moje uvijek najbolje, ali ipak treba neke stvari reći iskreno. Telefon je, iako ima mali bezel (okvir ekrana), prilično velik i korisnici s manjim šakama će imati dosta problema u korištenju. Iako je LG mislio da je dobrim softverom rješio problem, ipak je riječ o ogromnom telefonu kojem je teže dohvatiti krajnje rubove. Čak i ja s medvjeđim šapetinama pristojne površine i solidnih gabarita neki puta moram premjestiti telefon u ruci kako bih dohvatio sve dijelove ekrana. Sad znam kako su se osjećali prvi korisnici Galaxy Note 1 i 2….

Drugi je “problem” što se još uvijek nisam naviknuo na tipke na pozadini telefona umjesto na bočnim stranicama. Prema riječima LG-a, ovo je rješenje praktičnije, ima povećanu ergonomiju, i dobro je za dizajn. Da na uređaju ne postoji KnockOn/KnockOff, vjerujem da bih se prije priviknuo na te tipke. Ovako još uvijek tražim po stražnjoj strani tipke za glasnoću, i redovito pritišćem kameru i pitam se zašto se dovraga ništa ne događa s jačinom zvuka????

Jedna sitnica koja je bila bitna u odabirnu novog telefona bio je i izgled. Ne mogu reći da Samsungovi uređaji nisu lijepi, naročito Alpha serija, no G3 mi je ipak znatno ljepši. Mnogi će reći da postoje još ljepši, no ja se držim one “Beauty is in the eye of beholder” – dakle, meni ovaj telefon izgleda bolje od svih ostalih. I točka.

Vjerujem da neke mane ne vidim, jer je telefon moj. Vjerujem da nekim osobama mane koje sam spomenuo nisu mane, a prednosti ne vide (jer su npr. zagriženi gejmeri kojima je i ova baterija, naravno, preslaba, ili iz bilo kojeg drugog razloga…). Ja ostajem pri stavu da sam prelaskom na ovaj telefon jako profitirao u UX dijelu, a najviše me razveselila jedna sitnica koju Samsung jednostavno ne može: nema fizičke Home tipke! E, jesam plitak…

Oglasi

Single Post Navigation

Odgovori

