ZG Droid

Malo o mobitelima, tabletima, Androidu, iOS-u…

LG G3 – nikako na zelenu granu

Da, opet sam mijenjao ROM. I opet sam na CyanogenMod-u. I to iz jednog od razloga zbog kojeg sam i prešao s CM-a na stock – random-reboot. Kako je to moguće?

Cyanogenmod-11-Logo-AH-1E, pa, da budem iskren, ne znam iz kojeg razloga se uređaj sam reboota, i to više puta dnevno. Kako me to smetalo na CM-u, tako me smeta i na stocku, s time da stock ROM-u mogu, kao pozitivnu stranu, spomenuti samo izvanrednu kameru, dok me sve ostalo izuzetno iritira. Stock ROM često pri izlasku iz neke aplikacije radi pauze. Dugačke pauze. Minutne pauze. Čitavu minutu je potrebno da bi ugasio jednu aplikaciju poput Runtastica. CM to radi za sekundu. Doslovno.

Sve na stock ROM-u je sporije, pa čak i skrolanje kroz instalirane aplikacije. Uz kameru, LG Health je jedina stvar koja radi dobro. A to uz reboote nikako nije dovoljno dobro za razmaženog mene, pa sam eto, ponovno na CM 12.1. I eto vraga, CM nema random-reboot problem! Dok sam ja petljao po stock ROM-u, CM developeri su očito riješili problem random-reboota, što meni, naravno, jako odgovara. Riješili su i problem s problematičnom GSM vezom, i još da riješe drivere za kameru i da iskoriste sve mogućnosti G3 hardvera, CM bi bio savršen.

Naravno da ja čak i CM customiziram. Umjesto CM-ovog Trebuchet Launchera koristim meni izvanredan Apex Pro. Umjesto CM-ovog stock dialera, ja koristim exDialer Pro. I tako, postoji još par aplikacija kojima zamjenjujem CM-ove, ali za razlliku od stock ROM-a, CM s time nema problem u vidu usporavanja. Što je jedan od osnovnih razloga da koris
nici često biraju baš CM.

Bilo kako bilo, s rješenim G3 problemima, CM meni ostaje jedini izbor za OS mobilnog telefona. O sljedećem telefonu još ne razmišljam, G3 mi je i dalje odličan, a što vrijeme više ide, CM postaje (očito) bolji. Prema tome, CM na telefone!

Oglasi

Single Post Navigation

Odgovori

